16.4 C
Kozani

Beyoncé – Jolene | Νέο Single

ΝΕΕΣ ΞΕΝΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ

Μελωδία 102.4

www.radiomelodia.gr

Το Νο1 Ραδιόφωνο στον Νομό Κοζάνης.

Beyoncé – Jolene | Νέο Single | Lyrics

Το όγδοο στούντιο άλμπουμ act ii COWBOY CARTER’ της Beyoncé είναι πλέον διαθέσιμο παγκοσμίως μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία των δύο lead singles, “TEXAS HOLD ‘EM” και “16 CARRIAGES” στις 11 Φεβρουαρίου, την Κυριακή του Superbowl.

Το “TEXAS HOLD ‘EM” κατέκτησε εννέα διαφορετικά είδη στα αμερικανικά μουσικά charts, συμπεριλαμβανομένων των Pop, Hot AC, Country, Rhythmic, Urban και R&B, και έγραψε ιστορία με την Beyoncé να γίνεται η πρώτη μαύρη καλλιτέχνιδα που φτάνει στο Νο. 1 του Hot Country Songs Chart και στο Νο. 1 του Hot 100 Chart με ένα Country τραγούδι.  Πέρασε επίσης τέσσερις εβδομάδες στην κορυφή των μουσικών charts του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το “COWBOY CARTER” σε παραγωγή της Beyoncé αφορά όλα τα είδη ενώ έχει βαθιές ρίζες στην Country. Πρόκειται για το έργο μιας καλλιτέχνιδας που ευδοκιμεί μέσα στην ελευθερία της να αναπτύσσεται, να επεκτείνεται και να δημιουργεί απεριόριστα. Δεν ζητάει συγγνώμη  και δεν αναζητά άδεια για να ανυψώσει, να ενισχύσει και να επαναπροσδιορίσει τους ήχους της μουσικής ενώ παράλληλα καταρρίπτει τα αποδεκτά ψευδή πρότυπα για την αμερικανική κουλτούρα. Αποδίδει φόρο τιμής στο παρελθόν, τιμώντας τους πρωτοπόρους μουσικούς της Country, της Rock, της Κλασσικής και της Opera.

Το άλμπουμ είναι ένα μιξ ήχων που η Beyoncé αγαπάει και μεγάλωσε ακούγοντας σε παραστάσεις στο Houston Rodeo – Country, αυθεντικό Rhythm & Blues, Blues, Zydeco και Black Folk.  Το άλμπουμ περιέχει μια ενορχήστρωση ήχων χρησιμοποιώντας το ακορντεόν, τη φυσαρμόνικα, το washboard, την ακουστική κιθάρα, το μπάσο ukulele, την pedal steel κιθάρα, ένα Vibra-Slap, το μαντολίνο, το βιολί, το Hammond B3 organ, το tack piano και το μπάντζο. Υπάρχουν επίσης πολλά handclaps, βήματα με πέταλα, πατήματα μπότας σε ξύλινα πατώματα και ναι, αυτά είναι τα νύχια της Beyoncé ως κρουστά.

“Η χαρά του να φτιάχνεις μουσική είναι στο να μην υπάρχουν κανόνες” λέει η Beyoncé, “Όσο περισσότερο βλέπω τον κόσμο να εξελίσσεται τόσο περισσότερο αισθάνομαι μια βαθύτερη σύνδεση με την αγνότητα. Με την τεχνητή νοημοσύνη και τα ψηφιακά φίλτρα και τον προγραμματισμό, ήθελα να επιστρέψω στα πραγματικά όργανα και χρησιμοποίησα τα πολύ παλιά. Δεν ήθελα όργανα όπως έγχορδα, ειδικά κιθάρες, και όργανα τέλεια συντονισμένα. Κράτησα κάποια τραγούδια ωμά και με κατεύθυνση στη folk. Όλοι οι ήχοι ήταν τόσο απλοί και ανθρώπινοι, καθημερινά πράγματα όπως ο άνεμος, τα σπασίματα και ακόμη και ο ήχος των πουλιών και των κοτόπουλων, οι ήχοι της φύσης”.

Η  έμπνευση πάρθηκε από τη νότια και δυτική κουλτούρα πέρα από τη μουσική, το Ροντέο, τις ταινίες γουέστερν και τις ιστορίες των αυθεντικών καουμπόηδων της Δύσης. Ήταν στο Ροντέο όπου είδε για πρώτη φορά τη διαφορετικότητα και τη συντροφικότητα μεταξύ των ανθρώπων που αγαπούν την Country μουσική και έναν αμερικανικό τρόπο ζωής, διαποτισμένο από την κοινότητα, τις γαστρονομικές προσφορές, τις ψησταριές και τον δυτικό εξοπλισμό. Και ήταν για όλους. Ανάμεσα στα πλήθη υπήρχαν μαύροι, ισπανόφωνοι και ιθαγενείς Αμερικανοί καουμπόηδες, οι οποίοι έκαναν τις πολύτιμες και αυθεντικές τους προσχωρήσεις στην κουλτούρα. Οι ιστορίες τους είναι συνώνυμες με την αμερικανική ιστορία.

Η μουσική είναι τυλιγμένη γύρω από μια παθιασμένη και τολμηρή αφήγηση που αιχμαλωτίζει τον ακροατή με τη γνώριμη, δυνατή φωνή της Beyoncé στο επίκεντρο.  Τα φωνητικά της ρίχνουν ένα φως σε μια αφήγηση γεμάτη με την αλήθεια της, αποκαλύπτοντας κρυφές ιστορίες και απολαμβάνοντας όλη τη μαγεία που αναζητάς όταν κάνεις ένα ταξίδι πίσω στις ρίζες σου.  Η Beyoncé είναι μαθήτρια της ιστορίας και συνεχίζει το masterclass της αμερικανικής μουσικής που ξεκίνησε με το “act i RENAISSANCE” το 2022, που ήταν μια βαθιά κατάδυση στη χορευτική μουσική και τους δημιουργούς της και ο εορτασμός εκείνων που την έζησαν με χαρά παρά το γεγονός ότι τους έκαναν να αισθανθούν διαφορετικοί.

Στο “COWBOY CARTER” βλέπουμε την δουλειά μίας καλλιτέχνιδας που έφτιαξε τους δικούς της κανόνες ενώ δεν υπήρχαν και επιμένει τολμηρά. Τα τραγούδια χαϊδεύουν, περιποιούνται και ενθαρρύνουν την περιέργεια του ακροατή μέσα από 27 δώρα επαναστατικών εκπλήξεων, διαγράφοντας τους περιορισμούς που τίθενται στη μουσική με βάση το είδος. Ως παραγωγός, η Beyoncé εξερευνά και πειραματίζεται με τις αλλαγές συγχορδιών αναμειγνύοντας τα είδη και μιξάρει μουσικά φάσματα με σκοπό να γκρεμίσει κάθε τοίχο μουσικού περιορισμού. Είναι ένα σπάνιο έργο που περιέχει remakes κλασικών τραγουδιών όπως το “BLACKBIIRD” των Beatles ή το “JOLENE” της Dolly Parton και με ηχητικά διαφορετικές δημιουργίες όπως το “SWEET HONEY BUCKIN”, το “RIIVER DANCE” και το “II MOST WANTED”.

“Η διαδικασία μου είναι ότι συνήθως πρέπει να πειραματιστώ” λέει η Beyoncé“Μου αρέσει να είμαι ανοιχτή να έχω την ελευθερία να βγάλω όλες τις πτυχές των πραγμάτων που αγαπώ και έτσι δούλεψα πάνω σε πολλά τραγούδια.  Ηχογράφησα πάνω από 100 τραγούδια. Μόλις τελειώσε αυτό ήμουν σε θέση να ενώσω το παζλ και να συνειδητοποιήσω τις συνοχές και τα κοινά θέματα και στη συνέχεια να δημιουργήσω ένα συμπαγές έργο”.

Το άλμπουμ είναι πράγματι ένα πείραμα.  Κάθε τραγούδι είναι η δική του εκδοχή μιας ταινίας Western. Πήρε έμπνευση από ταινίες όπως τα “Five Fingers For Marseilles”, “Urban Cowboy”, “The Hateful Eight”, “Space Cowboys”, “The Harder They Fall” και “Killers of the Flower Moon” έχοντας συχνά τις ταινίες να παίζουν σε μια οθόνη κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης. Ορισμένα σημεία ήταν εμπνευσμένα από το soundtrack του “O Brother, Where Art Thou?” όπου ήταν περισσότερο Bluegrass. Σε αυτό το κομμάτι της δουλειάς εμπνέεται από το τραγούδι του καουμπόη και το Blaxploitation και με τη φαντασία της Beyoncé να πλέκει ανάμεσα σε προσωπικές εμπειρίες, τιμώντας τη μαύρη ιστορία και την δημιουργία χαρακτήρων. Το βινύλιο περιορισμένης έκδοσης απεικονίζει ένα μικρόφωνο σε σχήμα όπλου τύπου Thelma and Louise που τρέχει να ξεφύγει από τον νόμο αλλά το όπλο είναι αόρατο και απεικονίζει την πραγματικότητα στην υπερβολή.

Ο χαρακτήρας του Cowboy Carter γεννήθηκε από αυτές τις εμπειρίες και εμπνεύστηκε από τους αυθεντικούς μαύρους καουμπόηδες της Αμερικανικής Δύσης.  Η ίδια η λέξη καουμπόι χρησιμοποιήθηκε με υποτιμητικό τρόπο για να περιγράψει τους πρώην σκλάβους ως “αγόρια” οι οποίοι ήταν οι πιο ειδικευμένοι και είχαν τις πιο δύσκολες δουλειές χειρισμού αλόγων και βοοειδών. Καταστρέφοντας τον αρνητικό συνειρμό, αυτό που μένει είναι η δύναμη και η ανθεκτικότητα αυτών των ανδρών που ήταν ο πραγματικός ορισμός του σθένους της Δύσης.

Ενώ το RENAISSANCE ήταν μια δηλωμένη αναγέννηση μετά την Πανδημία, το COWBOY CARTER είναι μια δήλωσε και ακαδημαϊκή αλλαγή, καθώς ο κόσμος ετοιμάζεται να αλλάξει ξανά, που επαναπροσδιορίζει και ξαναχτίζει τι είναι Country και Americana, και ποιος μπορεί να συμπεριληφθεί μέσα σε αυτούς τους τίτλους. Το άλμπουμ ανοίγει με το “AMERIICAN REQUIEM”, ένα track που μοιάζει με ύμνο και αποτεφρώνει τις παλιές ιδέες για την τέχνη και τους ανθρώπους που τη δημιουργούν. 

Η Beyoncé στεγάστηκε με μια ομάδα αστέρων όπως οι The-Dream, Pharrell, NO I.D., Raphael Saadiq, Ryan Tedder, Ryan Beatty, Swizz Beatz, Khirye Tyler, Derek Dixie, Ink, Nova Wav, Mamii, Cam, Tyler Johnson, Dave Hamelin και Shawn “JAY-Z” Carter για να βρουν τα μυστικά διαμάντια σε κάθε τραγούδι.  Η διαδικασία, που μερικές φορές διαρκούσε χρόνια, αποτελούσε τον συνδυασμό τραγουδιών από διαφορετικές ηχογραφήσεις, αλλάζοντας την ενορχήστρωση, προσθέτοντας ένα snare, για να καταλήξει στο τέλειο σημείο την κατάλληλη στιγμή.

“Αυτό το άλμπουμ χρειάστηκε πάνω από πέντε χρόνια” λέει “Ήταν πραγματικά υπέροχο που είχα το χρόνο και τη χάρη να μπορώ να το κάνω με την ησυχία μου. Αρχικά επρόκειτο να βγάλω πρώτα τους COWBOY CARTER αλλά με την πανδημία υπήρχε πάρα πολύ βαρύτητα στον κόσμο.  Θέλαμε να χορέψουμε.  Μας άξιζε να χορέψουμε.  Αλλά έπρεπε να εμπιστευτώ το χρονοδιάγραμμα του Θεού”.

Και η μουσική συμμαχία εδώ περιλαμβάνει τη συμβολή ενός εντυπωσιακού καταλόγου καλλιτεχνών ως τραγουδιστών, μουσικών και ρήτορες, συμπεριλαμβανομένων των Dolly Parton, Willie Nelson, Linda Martell, Stevie Wonder, Chuck Berry, Mylie Cyrus, Post Malone, Jon Batiste, Rhiannon Giddens, Nile Rodgers, Robert Randolph, Gary Clark, Jr., Willie Jones, Brittney Spencer, Shaboozey, Reyna Roberts, Tanner Adell και Tiera Kennedy.

Το “COWBOY CARTER” είναι το μουσικό κατασκεύασμα που δεν περιμένατε από την πιο καινοτόμα καλλιτέχνιδα και παραγωγό στον κόσμο, η οποία έχει κάνει κανόνα να ξεπερνά τα όρια παρέχοντας τέχνη που ξεπερνά τις αισθήσεις. Πρόκειται για τον πολιτισμό, την κληρονομιά και μια κρίσιμη προσθήκη στο αμερικανικό βιβλίο τραγουδιών από το πιο σημαντικό και δημιουργικό ταλέντο εδώ και έναν αιώνα.

“Νομίζω ότι ο κόσμος θα εκπλαγεί γιατί δεν νομίζω ότι αυτή η μουσική είναι αυτό που περιμένουν όλοι” λέει η Beyoncé, “αλλά είναι η καλύτερη μουσική που έχω κάνει ποτέ”.

Beyoncé – Jolene Lyrics

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I’m warnin’ you, don’t come for my man (Jolene)
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
Don’t take the chance because you think you can

You’re beautiful beyond compare
Takes more than beauty and seductive stares
To come between a family and a happy man
Jolene, I’m a woman too
The games you’re play are nothing new
So you don’t want no heat with me, Jolene
We been deep in love for twenty years
I raised that man, I raised his kids
I know my man better than he knows himself (uh, what?)
I can easily understand why you’re attracted to my man
But you don’t want this smoke
So shoot your shot with someone else (you heard me)

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I’m warnin’ you, woman, find you your own man
Jolene, I know I’m a queen, Jolene
I’m still a Creole banjee bitch from Louisiana (don’t try me)

There’s a thousand girls in every room
That act as desperate as you do
You a bird, go on and sing your tune, Jolene (what?)
I had to have this talk with you
‘Cause I hate to have to act a fool
Your peace depends on how you move, Jolene

Me and my man crossed those valleys
Highs and lows and everything between
Good deeds roll in like tumbling weeds
I sleep good happy ’cause you can’t dig up our planted seeds
I know my man’s gon’ stand by me breathing in my gentle breeze (ah)

I crossed those valleys
Highs and lows and everything between
Good deeds roll in like tumbling weeds
Sleep good and happy ’cause you can’t dig up them planted seeds
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I’ma stand by her, she gon’ stand by me, Jolene

I’ma stand by him, he gon’ stand by me
(I’ma stand by her, she gon’ stand by me)
I’ma stand by him, he gon’ stand by me, Jolene

Ακολουθήστε τον Μελωδία 102.4 στο Google News
Ακολουθήστε μας στο Viber και στο Telegram
Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube για όλες τις αποκλειστικότητες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Lifestyle News

ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ
Το Νο1 Ραδιόφωνο στο νομό Κοζάνης
Μελωδία 102,4
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ
Το Νο1 Ραδιόφωνο στο νομό Κοζάνης
Μελωδία 102,4
ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ

    ON AIR
    Radio Μελωδία 102,4
    Το Νο1 Ραδιόφωνο στο νομό Κοζάνης
    Διαφήμιση με κουμπί κλεισίματοςX